3.05.2017

Od Chestera CD Leny

Zdziwiłem się widokiem rozbitego szkła.
Nie było to raczej normalne.
Dziewczyna lekko wystraszona stwierdziła, że musi znaleźć swojego Gekona, który nazywa się Stefan. Imię to jest na prawdę dziwne. Polska i ten język...eh.
Lena poprosiła mnie błagalnym wzrokiem abym pomógł jej szukać stworzenia.
- Jak on wygląda ?
- Jest zielony, jak uciekł poza pokój, to może być źle... proszę, pomóż.
- Przecież nie odejdę - lekko się uśmiechnąłem.
Zaczęliśmy przeszukiwać cały pokój.
Ja sprawdzałem za szafkami a Lena pod.
Sprawdziliśmy każdy zakamarek tego pomieszczenia, ale gekona nie ma.
Zestresowana dziewczyna wybiegła wręcz na korytarz krzycząc imię zwierzaka.
Ja zostałem w pokoju i przeszukałem go jeszcze raz.
Po kilku minutach wpadłem na bardzo banalny  pomysł. Nikt na to nie wpadł. Szukaliśmy w każdym miejscu ale nie w szczątkach terrarium.
Zerknąłem tam i zauważyłem, małe zielone coś.
To na pewno on, no chyba, że to jego kumpel z przyszłości.
Chwyciłem jaszczurkę i wyszedłem do dziewczyny, króra siedziała oparta o ściane ze szklankami w oczach.
- Tego pana szukasz ? - zapytałem kucając i otwierajać dłonie które miałem uformowane w klatkę.
- Gdzie on był ? - zdziwiła się przecierając dłońmi twarz.
- Na swoim miejscu. Siedział w resztkach terrarium.
- Dziękuję ci za pomoc - uśmiechnęła się i wzięła gekona z moich dłoni.
- Nie ma za co, nie zostawiłbym cię z kłopotem na karku - uśmiechnąłem się i podciągnąłem rękawy bluzy, ujawniając płomienie na przedramieniach. Tym szukaniem nieźle się można zmęczyć.
- Jeszcze raz dziękuję.
- Nie dziękuj tyle, zawsze do usług - poczochrałem jej włosy i wstałem podając jej rękę.
Dziewczyna chwyciła ją i pomogłem jej wstać.
- Ciekawe co tu się stało.. - rzekłem kładąc dłonie na swoje boki.
- Też chciałabym to wiedzieć.
- Czas to posprzątać - powiedziałem - gdzie miotła ? - dodałem po chwili.
- Oszalałeś, dam sobie już radę.
- Nie oszalałem, tylko jestem sobą i chce ci pomóc z tym całym bałaganem a szczególnie ze szkłem... - mruknąłem patrząc na nią poważnie.

<Lena ?>
Pisanie o 3:25 chyba nie było dobrym pomysłem xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz