5.07.2017

Post informacyjny.

Cóż, kazaliście ogarnąć "panujący tu bałagan" więc próbujemy.


1. Jak sama fabuła bloga mówi, tutaj artyści mają rozwijać swoje talenty. Bo o to chodzi, jednak zauważmy, że minimalną przesadą jest pisanie o własnych piosenkach z gwiazdami światowego formatu, produkcjach znanych wszędzie czy w ogóle wydarzeniach, które są na ogromną skalę, a udział w niej biorą "same największe sławy", odnieście się z chociaż minimalnym szacunkiem do twórcy fabuły, który *tu się zdziwicie* jednak trochę pracy w nią włożył i weźcie pod uwagę, że mowa tu o rozwijaniu talentów by odnieść kiedyś karierę, a nie "super wszyscy, nie wiem jak bogaci, mogą wszystko z kim chcą, gdzie chcą jak chcą bo tak i ich stać" nie. Rozumiem, jakieś małe WSPÓLNE koncerty, czy jeden projekt w SKROMNYM pokazie mody, proszę o zachowanie umiaru.

2. Jest to notka do osób, którzy lecą sobie w nie powiem co z nieobecnością. Ja rozumiem, można być nieobecnym przez tydzień, dwa, ale bez przesady. Mam rozumieć, że przez miesiąc nie jesteście w stanie w żaden sposób napisać żadnego opowiadania? Rozumiem, że każdy ma inne obowiązki, ale jak napisałam KAŻDY je ma więc nie rozumiem czemu część z was ma z tym problem. Naprawdę? Jedno opowiadanie na miesiąc jest dla was zbyt wielkim wysiłkiem? Lub chociażby jakikolwiek kontakt z administracją w celu ustalenia szczegółów? Skoro aż tak wam to przeszkadza, to proszę byście opuścili tego bloga i przestali pisać, że "odpiszecie jak..." lub "no w końcu muszę" bo przestało się to robić zabawne, a przez was inni członkowie tracą, nie mogą pisać bo być może mają tylko jedno opowiadanie z wami.

3. Proszę, żeby każdy spiął dupę. Niektórzy siedzą na  blogach tyle lat i nie, nie wymagam tego ale nie byłoby to dla nikogo ogromnym wyrzeczeniem gdyby wysłał chociaż kilka zaproszeń do innych osób, nie? Byłabym wdzięczna.

4. Proszę aby każdy przeczytał regulamin, ponieważ nastąpiła jego aktualizacja i odniósł się do niego.

Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia.

4 komentarze:

  1. O co wam chodzi z tym 'gwiazdorzeniem' postaci? No wybaczcie mi, ale gdy pojawiało się to w formularzu nikt żadnych zastrzeń nie miał. A teraz nagle co? Wszyscy mają problem. Wybacz mi, ale to też jest wasza wina, bo mogliście o tym napisać od początku, więc nie miejcie teraz pretensji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi nie chodzi o Ciebie, spokojnie xd Nie miał i nadal nie ma, mam tu na myśli 2 osoby, które no jednak definitywnie przesadzają o czym jednak wspomniane jest. Nie masz powodu brać tego do siebie, kultura wymaga bym nie używała "nazwisk"

      Usuń
    2. No chyba, że ja o czymś nie wiem skoro napisałaś "wszyscy"

      Usuń
  2. Ja bym dodała jeszcze jedną informację.
    CHLOE TO NIE CHOLE XD

    OdpowiedzUsuń