5.22.2017

Od Chole Cd Liama

Nie rozumiem go, o co mu chodziło przecież wytłumaczyłam mu że nic mnie nie łączy z Louisem...  Postanowiłam z nim o tym porozmawiam, gdy podeszłam do jego drzwi to zrezygnowałam. Nie lubię się z nim kłócić i nie rozumiem dlaczego mnie tak potraktował przecież powiedziałam mu prawdę. Otrząsnełam się szybko z swoich zamyśleń i poszłam pobiegać. Po godzinie byłam z powrotem w akademi gdzie akurat udało mi natrafić na Liama dltego od razu zaczełam:
- Nie rozumiem o co Ci chodzi. - powiedziałam
- Prosiłem Cię żebyś mnie nie okłamywała a ty co nawet nie powiedziałaś mi że ty i Louis jesteś razem. -powiedział
- To co się wydarzyło między mną a Louisem to nie znaczy, że ja i on jesteśmy parą. - powiedziałam
- Nie wierzę Ci... - powiedział po czym dodałam:
- Nie wierze w ani jedno słowo.
- Jeżeli mi nie wierzysz to to nie ma sensu. Nie ma sensu to abyś ty czy ja ciągle mieli jakieś sprzeczki z mojej czy twojej winy.
- Co chcesz przez to powiedzieć ?
- To że powinnyśmy dać sobie trochę czasu żeby przemyśleć sobie to wszystko.
Cześć. -powiedziałam odchodząc.
Wiem to nie jest dobre rozwiązanie, ale nie miałam w tej chwili lepszego pomysłu aby załagodzić tą dziwną sytuację.
(Liam?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz