5.11.2017

Od Chole Cd Liama

Patrzyłam na Liama zmieszana w  zasadzie czułam się zdezorietowana i trochę smutna jednak wiedziałam, że muszę z nim być szczera :
- To był Nick. Mój były chłopak, roztsaliśmy się przed śmiercią mojego ojca.- odparłam.
- Dlaczego się rozstaliście? - dopytywał
- Okazał się być agresywny. Roztsaliśmy dlatego, że mnie uderzył po prostu w wtedy nie wytrzymałam dlatego się rozstaliśmy.
- Dlaczego mi wcześniej nie powiedziałaś?
- Myślałam, że mam już go z głowy, że dał sobie już spokój. Jednak się pomiliłam, kiedy Marty zaprosił mnie i jego na kolację to po prostu się bałam, że to wszystko wróci że znowu bedzie mnie nachodził i się w tym kierunku nie pomiliłam.
- Nie pomyliłaś się to znaczy?
-  Widziałeś sam. To co się wydarzyło w parku to także się stało przed restaracją... - przerwałam po czym kontynuwałam - Wtedy gdy do Ciebie zadzwoniłam to on wcześniej mnie uderzył. I to wszystkie emocje się skumulowały, a dalej już wiesz co się stało.
Gdy to wszystko mówiłam patrzyłam na swoje nadgarstki jednak po chwili spojrzałam na chłopaka, który mi się uważnie przyglądał:
- Mogę Cię o coś prosić? - spytał
- Tak, jasne - odpowiedziałam
- Jeżeli coś złego się stanie to od razu przyjdź z tym do mnie. Jestem twoim przyjacielem Chole. Pamiętaj o tym dobrze?
- Dobrze.
Uśmiechnełam się po czy powiedziałam:
-  To może jakiś film obejrzymy? - zaproponowałam.
- Jasne.
(Liam?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz