5.22.2017

Od Chole Cd Leona

Opatrzyłam rękę i wróciłam do siebie.
Zajełam się trochę pisaniem na konkurs, wydawało mi się, że to co napisałam jest dobre jednak troche musiałam to doszlifować.
Po kilkunastu minutach oderwałam się od swojej czyność i postanowiłam że wyjdę na miasto coś zjeść, gdy wychodziłam z pokoju to natknełam się na Leona i Liama ani z jednym ani z drugim nie chciałam gadać.
 Jednak to Liam postanowił do mnie zagadać:
- Możesz mi wytłumaczyć dalczego to zrobiłaś  Leonowi - powiedział ostrym
tonem
- Co mu zrobiłam ? - spytałam zdziwiona
- Dlaczego go tak traktujesz? Czemu go uderzyłaś ? Czemu rozrewałaś sobie szwy? - spytał
Z miny Leona mogłam sobie wywnioskować że jest zadowolony z tego co udało mu się wmówić Liamowi.
- Nie wiem co Ci powiedział, ale to on przyszedł na basen to on zaczął się ze mną kłucić i ja nigdy go nie uderzyłam.
Szarpaliśmy się trochę i kłóciliśmy w końcu z tego wszystkiego pekły mi szwy.
Nie wierzysz mi prawda? Dlatego też w tym momencie i przy nim Ci powiem, że najlepiej będzie jak każdy pójdzie w swoją stronę. Tak jabyśmy nigdy się nie poznali, nigdy się nie spotkali. Jesteś teraz zadowolony Leon? Przecież Ci o to chodziło. -powiedziałam spokojny tone i poszłam w stronę wyjścia, nie chciałam ani kończyć naszej relacji z Liamem ani dawać sadysfakcji Leonowi jednak w tym przypadku nie miałam wyboru....
(Leon?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz