5.07.2017

Od Louisa

Wczoraj dostaliśmy zadanie z zajęć z aktorstwa, na które mieliśmy miesiąc czasu. Mieliśmy napisać scenariusz na spektakl teatralny, w którym mamy się inspirować takimi arcydziełami literackimo jak np. "Romeo i Julia" Szekspira. Właśnie tą książkę wybrałem jako inspirację. Napiszę o dwojga młodych ludzi kochających się, lecz niemogących być ze sobą. Nie mam pojęcia co z tego wyjdzie ale mam nadzieję, że coś z sensem. Nigdy nie doświadczyłem prawdziwej miłości i pisanie o niej wydaje się być dla mnie szaleństwem ale jeśli chcę być w przyszłości kimś znanym to muszę być elastyczny a to samo z siebie nie przyjdzie. Wiem, że na sukces trzeba zapracować, nikt nie dostaje go za nic. Mimo, że bardziej interesuję się muzyką to aktorstwo i to co z nim związane też jest moją pasją.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Siedziałem na tarasie z otwartym na pierwszej stronie, czystym notatnikiem, który leżał mi na kolanach i z długopisem w prawej dłoni. Siedziałem i myślałem od czego by tu zacząć. Pomyślałem, że najpierw wymyślę bohaterów. Będzie dwójka głownych bohaterów: Johnny Wright i Carolina Stone oraz dwójka drugoplanowych: Anthony i Veronica Wright.

Johnny Wright - 19 letni chłopak, pochodzący z bogatej rodziny. Studiuje na jednym z najlepszych uniwersytetów medycyne. Nie ma szczęścia w miłości. Pewnego dnia wracając z uniwersytetu zauważa dziewczynę, która została przez kogoś jadącego na rowerze potrącona. Chłopak podbiega do niej by jej pomóc. W tej sytuacji patrzy jej w oczy i od razu się zakochuje. Miłość jego serca ma na imię Carolina.

Carolina Stone - 18 letnia dziewczyna, która zaraz po ulończeniu 18 lat wyszła z sierocińca czyli dokładnie pół roku temu. Nigdy nie poznała swoich rodziców. Chodzi do państwowej szkoły a wieczorami pracuje jako kelnerka w restauracji. Wynajmuje kawalerkę, w dość dobrym stanie. Niewiele posiada ale mimo trudności losu wieży, że będzie lepiej, że się odkuje i znajdzie szczęście oraz "księcia z bajki", na którego z utęsknieniem wyczekuje. Idąc do pracy zostaje potrącona przez rowerzystę. Chłopak widzący to zdarzenie podbiega by jej pomóc. Gdy chłopak pomaga jej podnieść się z chodnika spoglądają sobie w oczy. Caroline od razu wie, że to jej wymarzony "książę z bajki".

Anthony i Veronica Wright - małżeństwo oraz rodzice Johnny'ego. Oboje są ludźmi z klasą. Cenią sobie luksus. Chcą wszystkiego co najlepsze dla swojego syna. Anthony jest biznesmenem, który większość czasu pracuje. Veronica dzięki pieniądzom zarabianym przez męża nie musi pracować. Poświęca większość swojego czasu synowi i przyjemnościom. Chce znaleźć dla Johnny'ego najlepszą dziewczynę. Oboje są surowymi ludźmi z twardymi zasadami. Nie tolerują samowolki. Są przeciw związkowi Johnny'ego i Caroline i zrobią wszystko by ta relacja się jak najszybciej zakończyła.

Zapisałem to wszystko w moim notatniku. Postacie już mam. Teraz tylko fabuła i tytuł. Jak na razie miałem pustkę. Z opisu postaci jednak miałem trochę fabuły. Ale jak to wszystkl zacząć? W tym temacie miałem w umyśle czarną dziurę. Chciałem jeszcze coś zapisać w notatniku ale ktoś mnie trącił i zarówno notatnik jak i długopis wypadły mi z dłoni.
-Uważaj trochę! - Wściekły podnosiłem notatnik i długopis.
Nawet nie spojrzałem na osobę, która mnie trąciła.
(Ktoś?)

1 komentarz: