5.11.2017

Od Liama CD Chole

Chole opowiedziała mi wszystko o tym chłopaków. Jak się okazało był jej byłym, który teraz wrócił by się na niej zemścił za to że go zostawiła. Zaoferowałem jej swoją pomoc gdy będzie konieczne.
-To co? Może teraz jakiś film? - Zaproponowała.
-Jasne.
-To co oglądamy?
Przejrzałem filmy do wyboru i wybrałem "Szybcy i Wściekli 8". Oglądaliśmy film z zaciekawieniem jednak Chole zasnęła. Wyłączyłem film po czym udałem się do siebie. Też szybko zasnąłem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miałem próbę z chłopakami z zespołu: Louisem, Lucasem, Danielem i Robym. Co prawda jest już po konkursie ale ustaliliśmy, że wybijemy się jako zespół i rozpoczniemy wtedy solowe kariery. Jeszcze z chłopakami nie znaliśmy się dobrze ale to nie jest najważniejsze. Po próbie zostałem jeszcze by zaśpiewać piosenkę, którą niedawno znalazłem na YouTube i bardzo mi się spodobała. Zaśpiewałem ją kilka razy i wyszedłem na zewnątrz. Będąc niedaleko basenów zobaczyłem, że w jednym jest Chole z Louisem którzy się całują. Od razu stamtąd poszedłem. Nie mogłem na to dłużej patrzeć. Widok Chole całującą się z innym sprawił, że poczułem coś dziwnego. Przecież sam chciałem by sobie kogoś znalazła. Miałem jednak nadzieję, że to będzie ktoś kogo nie znam, a tu "kolega" z zespołu. Teraz będzę się czuł dziwnie w jego towarzystwie. Dobra, dość tego. Ja mam dziewczynę, ona jak widać ma chłopaka i tak powinno pozostać. Zastanawiam się tylko dlaczego mi jeszcze o tym nie powiedziała? Nie będę na nią naciskał, poczekam aż sama mi o tym powie. Teraz już raczej nie będzie potrzebowała mojej pomocy. Usiadłem na ławce i zabrałem się za pisanie nowej piosenki.
(Chole?)

4 komentarze:

  1. Błagam, naucz się pisać jej imię.
    Kolejnego posta ze złym imieniem usunę, przysięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, gdyby nie twoje upomnienie to bym nawet nie wiedziała, że źle piszę więc dzięki :) :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, tylko proszę, pisz już poprawnie jej imię.

      Usuń
  2. 40 opowiadań źle, ale ok, lepiej późno niż wcale :v

    OdpowiedzUsuń