5.13.2017

Od Sibil cd Louise

Gdy konkurs się skończył i ogłosili wyniki. Lou wygrał razem z zespołem. Poszłam za kulisy i czekałam aż Pan Withlock skończy rozmawiać z nimi. Gdy podeszłam do nich.
-Gratulacje. - powiedziałam, bo no postarali się i dostali to co chcieli
-Dzięki. - Uśmiechnął się. -Jak wrażenia naszym występem? - Zapytał.
- Świetnie wam poszło, widziałam już pierwsze fanki, które wzdychały do was. I już kto kogo będzie mężem. - zaśmiałam się - Gdzie teraz idziecie?
- Teraz to chyba na imprezę oblać zwycięstwo. - powiedzieli chórem chłopaki.
***
Siedzieliśmy w klubie przy barze. Ja piłam alkohol i co jakiś czas zaczepiali mnie inni faceci. Wokół chłopaków zebrała się większą grupa dziewczyn.
- Sibil, co u ciebie słychać. - usłyszałam znajome głosy, gdy się odwróciłam ujrzałam moich przyjaciół.
- O rany hej wam, co tu robicie, myślałam że wyjechaliście. - przywitałam się, ze wszystkimi. Zamówiliśmy drinki i poszliśmy na piętro do loży. Napisałam Lou, że jestem na górze w loży.
Claus i Hailey usiedli po obu stronach, na przeciwko była Caroline i Stefan oraz Damon i Cleo. Gdy Cleo wraz z Clausem i Demonem poszli na parkiet ja w tym czasie wraz z Stefanem Hailey i Caroline gadaliśmy o wszystkim.
Po dłuższym czasie przyszedł wstawionu Lou wraz z kolegami, którzy odrazu zabrali się za moje siostry. Na szczęście Caro z nimi poszła na parkiet, a Stefan poszedł żeby jej pilnować. Razem z Hailey patrzyłyśmy na siebie i Lou.
- Hej mała. - powiedziała wstawiony Lou i przysunął się bliżej.
- Mała to jest twoja pała. - zaczęłam się śmiać razem z Hai
- Hai to idziesz dziś do apartamentowca? - patrzyłam na sis
- No i ty wraz z nim i kolegami też przychodzicie
***
Siedziałam na kanapie w apartamencie wraz z Hai i ogladałyśmy komedie. Reszta grała w innym pokoju w jakieś gry. Chyba w 7 minut, albo prawda czy wyzwanie, czy coś innego.
Gdy komedia się skończyła, włączyłam kolejna, w tym samym czasie Hai poszła po pop corn, jakieś picie i żelki. Gdy usiadła rozpoczął się film "Fałszywa dwunasta" i w ten właśnie sposób obejrzałyśmy wszystkie części i na kanapie zasnełyśmy.
Gdy już pierwsze promienie słońca, przebijały się przez okno, Obudziłam się. Wstałam i poszłam się wykompać oraz przebrać. Gdy byłam gotowa poszłam zrobić śniadanie, Hai po pół godziny dołączyła do mnie.
***
Siedziałam w jadalni ze wszystkimi i jedliśmy, rozmawiając, oraz oglądając coś w TV.
I tak nam zleciał weekend razem w kupie.
***
Gdy siostra mnie odwoziła postanowiła zostać cieszyłam się, bo jesteśmy blisko i dostała tu staż. Dokładniej będzie pomagać nauczycielom.
Weszłam do pokoju wraz z nią i odrazu poszłaśmy spać.
Następnego dnia lekcje minęły szybko, a wraz z Hai wyszłyśmy.


Louise?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz