6.18.2017

Od Olivera C.D Klara


Klara mnie oprowadziła po szkole, jestem jej wdzięczny że jeszcze to zrobiła chociaż wiem jakby miała coś innego do roboty to by mi odmówiła.. No ja bym tak zrobił. Jednak nie trzeba mi mówić co bym zrobił na jej miejscu, każdy jest inny na swój sposób idealny co nie? Ogólnie jak mnie oprowadzała najbardziej mi przypadła do gustu Biblioteka oraz sala muzyczna, reszta była już obojętne dla mnie jednak stój dach szkolny. Duża szkoła to na dachu większe widoki jednak tego mi miejsca nie pokazała a czemu miałaby? Normalni ludzie nie pytają się o to może tak są chyba palaczami i tak dalej. Jak już byliśmy przed szkołą zapytała się czy wszystko widziałem, jeszcze przez chwile milczałem.
-Prawie wszystko… Jednak dziękuje że mnie oprowadziłaś po tej akademii.- Zawahałem się lekko po czym kontynuowałem:
-Wiem że teraz zadam dziwne pytanie.. Czy można wejści na dach akademii jak tak to gdzie jest wejście?- Zapytałem bardziej niepewny tego co mówię. Nie lubię pytać o takie rzeczy jednak muszę bo chcę wiedzieć oczywista oczywistość. (Klara?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz