6.28.2017

Od Jorge Cd Aria

Wziąłem od dziewczyny kartkę i spojrzałem na nią. Była to jakaś broszurka o balu czy czymś takim. Przeleciałem wzrokiem po kolorowym papierze szukając dodatkowym informacji o dacie tego wydarzenia. Znalazłem opis przyjęcia i potrzebne mi informacje. Uśmiechnąłem się do siebie.
- Wybierasz się na bal? - spytałem z delikatnym uśmiechem.
- Nie wiem - odparła. - A ty?
- Może pójdę. W końcu każda okazja do poznania nowych ludzi jest dobra, czyż nie? - zaśmiałem się lekko i spojrzałem w oczy dziewczyny. - Masz bardzo ładne oczy.
- To jakiś tani podryw? - spytała krzyżując ramiona.
- Nie, to po prostu prawa. Poza tym taka śliczna dziewczyna jak ty pewnie ma już chłopaka, więc nawet nie będę się wysilał. Dzięki za ulotkę. - uśmiechnąłem się i zamknąłem drzwi. Wróciłem do biurka i usiadłem na krześle włączając film, który miałem zamiar obejrzeć. Miałem nadzieję, ze więcej nikt mi nie przerwie. Jak zaczarowany wpatrywałem się w ekran śledząc losy bohaterów i ich historie. Bardzo się w to wciągnąłem, więc nie zauważyłem gdy film dobiegł końca. Westchnąłem i wyłączyłem laptopa. Była godzina 17, więc postanowiłem iść na siłownię. Zabrałem wszystkie potrzebne rzeczy i wyszedłem.



Aria? Wybacz, nie mam weny ostatnio XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz