6.04.2017

Od Louisa CD Sibil

-Jakaś laska mnie goni, która wcześniej na mnie wpadła. - Powiedziała chowając się za mną.
Po chwili do sali wpadła wściekła dziewczyna, która od razu chciała się rzucić na Sibil lecz ją powstrzymałem.
-Puszczaj mnie! Ona musi dostać! - Wyrywała się.
-Co Ci takiego zrbiła? - Odepchnąłem ją kilka metrów od nas.
-Odebrała mi chłopaka. Widziałam jak się przytulają. - Warknęła.
-Chłopak zerwał z tobą bo jesteś puszczalska a ja jestem tylko lego przyjaciółką. - Pchnęła mnie na tą dziewczynę a sama uciekła.
Jak tylko udało nam się pozbierać to dziewczyna natychmiastowo wybiegła. To dość dziwna sytuacja. Nie wiedziałem co o tym myśleć i nie zamierzałem się nad tym zastanawiać. To nie moja sprawa jest przecież. Zabrałem gitarę, notes i wróciłem do pokoju. Piosenka mi się podobała i nie zamierzałem w niej już nic zmieniać. Zacząłem pisać teksty innych piosenek. Po kilku godzinach wyszedłem na spacer. Zauważyłem przed sobą Sibil. Dobrze się składa bo chciałem z nią porozmawiać. Gdy już miałem się odezwać to Sibil chwyciła mnie za rękę i zaciągnęła mnie do pokoju. Zostawiła torbę na komodzie po czym podeszła do szafy gdzie zdjęła koszulkę i spodenki. Ten widok mi się bardzo podobał. Mógłbym tak patrzeć i patrzeć. Jednak ten widok nie trwał długo gdyż nałożyła na siebie bluzkę odsłaniającą brzuch i spódniczkę. Natomiast włosy związała w warkoczyki. Usiadła naprzeciwko mnie jedząc jabłko.
-To co Cię tu sprowadza? - Zapytała spoglądając na mnie. -Zrób zdjęcie, starczy Ci na dłużej. - Zachichotała.
Wciąż się się jej przyglądałem. To musiało trochę dziwnie wyglądać.
-Co? - Ocknąłem się.
-Co Cię sprowadza? - Powtórzyła pytanie.
-Powiesz mi o co chodziło z tą dziewczyną? - Zapytałem.
-Wiesz przecież. Ona myśli, że chłopak zerwał z nią z mojej winy a to nie jest prawda. Nic więcej do powiedzenia nie mam. - Wzruszyła ramionami. -Tylko o to chciałeś się zapytać.
-Tak.
Oczami powędrowałem do jej odsłoniętego brzucha. Starałem się jednak tak patrzeć by tego nie widziała dlatego wyjąłem telefon i coś na nim robiłem by myślała, że to na telefon patrzę.
(Sibil?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz