4.15.2017

Wesołego Alleluja!

   Kochani z okazji Świąt Wielkiej Nocy administratorki życzą Wam wszystkiego co najlepsze, żebyście spędzili ten czas jak najlepiej w gronie najbliższych, z uśmiechem na twarzy. Życzymy smacznego jajka, pysznego barszczu i rzecz jasna mokrego Śmigusa-Dyngusa, żeby każdy z Was został oblany, tak na szczęście.

~Adminki bloga

~~~~~

Teraz parę słów ode mnie...
Chciałabym Wam wszystkim i każdemu z osobna życzyć wszystkiego co najlepsze, chciałabym abyście przeżyli te najbliższe dni jak najlepiej, nawet jeśli czasem jest to trudne :') Ja w Was wierzę i wiem, że Wam wszystkim się uda. Że spędzicie ten czas tak jak chcecie, zrobicie to co chcecie. Wszystkiego co najlepsze dla Was wszystkich..

~Kocham Was wszystkich bardzo mocno, pamiętajcie o tym <3
Emi


3 komentarze:

  1. Moje kochane obie <3
    Wzajemnie! ♥ (za późno, na nic lepszego mnie nie stać, ale mam nadzieję, że Wasze święta też będą takie, jak życzycie nam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wzajemnie życzę Wam wspaniałych świąt, dużo radości, szczęścia i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń