4.19.2017

Od Farry CD Klary

Pojechałam tylko dlatego żeby uwolnić się choć na chwilę od lekcji. Tak naprawdę nie interesuje mnie zwiedzanie i oglądanie staroci. - Odpowiedziałam bez żadnej chwil zastanowiena się. - Ale coś mi się wydaje, że gdybym wiedziała, że będzie tutaj taka pogoda to nawet bym się nie zapisywała.
-Mogłaś sprawdzić pogodę w internecie.
-Mogłam ale po co? Nigdy nie podają pogody dokładnie takiej jaka jest. Co chwilę się zmienia i dlatego też nie ma sensu jej sprawdzać.
Dziewczyna już nic nie odpowiedziała tylko wzięła nowe, suche ubrania i udała się z nimi do łazoenki. Po kilku minutach do moich uszu dobiegł dźwięk puszczonej wody - bierze prysznic. Nie dziwię się jej, gdybym była na jej miejscu to pierwsze co bym zrobiła to również prysznic no a potem coś ciepłego do picia i na cieplutkie łóżko. Sięgnęłam po pilot i włączyłam telewizor. Skakałam po kanałach aż natrafiłam na Underworld, pierwszą część. Lubiłam filmy, w których coś się dzieje i wampiry więc przystanęłam na tym filmie. Akurat tak się złożyło, że niedawno się zaczął. Po jakiś 35 minutach Klara wyszła z łazienki. Porównując ją do wcześniejszego stanu wyglądała zdecydowanie lepiej. Od razu zrobiła sobie ciepłą kawę i kilka kanapek po czym udała się na łóżko a swój posiłek położyła na szafce obok łóżka.
-Co to za film? - Zapytała popijając kawę.
-Underworld, pierwsza część. - Odpowiedziałam.
Dziewczyna również zaczęła patrzeć w ekran telewizora.
-Idziesz jutro zwiedzać? - Spojrzała na mnie.
-Nie wiem jeszcze. Okaże się jutro. - Wzruszyłam ramionami.
Szczerze to wróciłabym już do Akademii, tam przynajmniej jest ładna pogoda.
-Skąd pochodzisz? - Znów zadała mi pytanie.
-Z Rosji. - Odpowiedziałam.
-Tak myślałam, poznałam po twoim akcencie ale wolałam się upewnić. - Uśmiechnęła się.
Nawet nie zauważyłam kiedy dziewczyna zasnęła gdyż skupiłam się na filmie. Oglądnełam go do końca po czym wyłączyłam telewizor i równięż położyłam się spać.
(Klara?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz