4.17.2017

Od Oliver'a C.D Klara

Zwiedzaliśmy akademie, dziewczyna co mnie oprowadzała próbowała nawiązać jakąś rozmowę jednak ja milczałem. Wolałem to niż rozmawiać o wszystkim i o niczym. Chciałem po prostu wiedzieć o tej szkole więcej niż to że jestem tutaj z siłą i tak dalej. Jak skończyliśmy zwiedzać byliśmy przed akademią zapytała mnie czy zobaczyłem wszystko co chciałem.
-Nie jednak to mi wystarczy, akademie znam teraz jak ty ale dla mnie to nie wszystko.- powiedziałem coś obojętnym tonem patrząc się na akademię szukając wzrokiem na wysokie miejsce tego budynku. Musiał być tam jakieś wejście.
-Do znaczy? - Zapytała ja wzruszyłem ramionami nie chciałem żeby wiedziała o co mi chodzi. Chciałbym żeby chociaż Sona tu była, ale no cóż nie można mieć wszystkiego.
-Tak czy siak nie zrozumiesz- warknąłem i wszedłem znów do akademii i po chyba pół godzinie udało mi się wejść na dach akademii. Szukałem miejsca w tym widoku co by było dla mnie idealne to zrobienia zdjęcia. Znalazłem jedno miejsce widok na las był dla mnie idealny jak jeszcze zachodzące słońce oświetlało ten drzewa. Zeszedłem z dachu omijając znów dziewczynę co mnie oprowadzała.
-dzięki za oprowadzanie. - powiedziałem jak omijałem ją i poszedłem do pokoju.

(Klara? Przepraszam że takie krótkie pisze do ciebie lecz inaczej nie umiem TvT)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz