4.15.2017

Od Leona CD Alice

Wziąłem prysznic po czym poszłem spać. Zasnąłem szybko nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Następnego dnia obudziłem się o 8:12 co było do mnie nie podobne gdyż jest sobota. Normalnie śpię minimalnie do 11 w soboty. Jak już się obudziłem to nie ma sensu bym leżał w łóżku. Bez żadnego ociągania wstałem i udałem się prosto do łazienki by umyć zęby i wziąść prysznic. Po ogarnięciu codziennych, porankowych zajęć wyszedłem z pokoju. Najpierw udałem się do stołówki na śniadanie. Wziąłem sobie frytki z sałatką i średnie Pepsi. Usiadłem z posiłkiem przy wolnym stoliku. Zjadłwszy śniadanie udałem się na siłownię. Jednak przechodząc nie daleko sali muzycznej usłyszałem jak jakaś dziewczyna śpiewa, ładnie śpiewa. Z czystej ciekawości poszedłem zobaczyć kto to śpiewa. Okazało się że to moja "koleżanka", której imienia nie znam. Stanąłem w drzwiach oparwłszy się o futryne słuchałem jej śpiewu.
-Brawo. - Zacząłem klaskać i iść w jej jak skończyła śpiewać.
-Co ty tu robisz? - Była wyraźnie zdziwiona moją obecnością tutaj.
-Szedłem na siłownię i przechodząc usłyszałem, że ktoś śpiewa więc poszedłem zobaczyć kto to. - Wziąłem do ręki gitarę akustyczną i zacząłem sobie brzdąkać jakąś melodię.
-Już wiesz kto śpiewa, więc możesz już sobie iść.
-Spokojnje, wszystko w swoim czasie. - Odłożyłem gitarę na swoje miejsce. -Ładnie śpiewasz.
-Dzięki. - Powiedziała tak od niechcenia.
Ta dziewczyna ma w sobie coś takiego czego nie potrafię określić.
-Tak z innej beczki ty znasz moje imię a ja nie znam twojego.
-Nie prosiłam o nie. Znam je bo nauczyciel Cię przedstawiał.
-Ale znasz. Więc jakie jest twoje? - Spojrzałem na nią swoimi zielonymi oczami.
Czekałem na jej odpowiedź lecz ona miała minę jakby się zastanawiała czy powiedzieć mi swoje imię czy nie.
-Mmm...imienia Ci nie podam ale pierwsza litera to A. - Uśmiechnęła się tajemniczo.
-W takim razie zgadywanki, tak? Proszę bardzo. - Zaśmiałem się. -W takim razie może Agnes? Ana?
-Nie i...nie.
-Now weź powiedz i oszczędzimy sobie tego zachodu.
(Alice?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz