3.27.2017

To już miesiąc...

Hej! Hej! Hej!

Chcieliśmy ogłosić wszem i wobec, że dzisiaj mija miesięcznica naszego bloga! Tak wytrwaliście tutaj już równo miesiąc, za co z całego serca chcemy podziękować! Dziękujemy wam za chwile zwątpienia, za pisanie po nocach, za pomoc, za zaganianie nas do pracy, za świetne pomysły, a przede wszystkim za obecność i zaangażowanie.

~~~~

Teraz przejdę do tej bardzo osobistej części, dedykowanej specjalnie ode mnie:
~ Dziękuję Emi, bo bez niej ten blog pewnie dawno by upadł, dziękuję jej za to, że zawsze stara się wszystkich pocieszyć i wysłuchać.

~ Dziękuję Ci Baekhyun, moje "słoneczko" bo bez Ciebie nic bym tutaj nie napisała, dziękuję, że tak świetnie mi doradzasz i masz świetny talent graficzny.

~ Dziękuję Sizon przede wszystkim za Briana i na pewno za te Twoje przydatne wytykanie błędów, które wszyscy kochają. Za Twój ogromny talent, przez który wpadam w kompleksy.

~Dziękuję Ci Alec za Twoją genialną aktywność, wspaniały talent i niesamowite opowiadania, na które też zawsze czekam. Tylko nie zarywaj dla nich nocy!

~Dziękuję Adcivilly, że mimo własnych trudności zawsze starasz się pilnować swoich opowiadań, gratuluję, że umiesz je połączyć ze szkołą

~ Dziękuję Ci Kat, za to, że w ogóle dzięki Tobie zaczęłam pisać.

~ Dziękuję Filrandce, która mimo złego humoru i własnych problemów marnowała długie godziny na moje opowiadania "skończyłam, przeczytasz czy może być?

Dziękuję wszystkimkażdemu z osobna, tym, których nie wymieniłam. Bo to chyba pierwszy blog w jakim mam okazję brać udział, który z tak wspaniałą frekwencją 252 postów przetrwał cały miesiąc.
Pierwszy miesiąc.
Ten najważniejszy, pierwszy miesiąc i dla mnie pierwszy prawdziwy blog, prowadzony od początku.
~ Kocham was mocno żabki <3 Hayden.

4 komentarze:

  1. O BOŻE, TO DOPIERO MIESIĄC? A darzę was wszystkie taką miłością, jakby blog żył od... od kiedy pamiętam xD A dołączyłam 5.03. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że widzę swoją postać w podziękowaniach <3 Naprawdę dziękuję za możliwość uczestniczenia w tak wspaniałym blogu, z tak wspaniałymi ludźmi. Mega się uśmiecham widząc to, że czytasz moje opowiadania, że są niesamowite i uważasz to za wielki talent(nie przesadzajmy XD), matko jak się wzruszyłam xD Ale bez Emi nigdy by tak nie wyszło <3 Nie mogę zaprzeczyć: sama podziękowałabym tym wszystkim osobom, ale nie zapominajmy o Tobie, Hayden. Co jak co, ale bez Ciebie to nie byłoby to samo <3 Sama masz ogromny talent i naprawdę nie wiesz co mówisz, twierdząc, że coś jest do dupy xd A tam talent, osoba też z Ciebie super.

    A będę zarywac nocki 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz, ja tego dopilnuję.
      Bo uważam i chyba każdy uważa <3

      Usuń
    2. Trudno się z Tobą nie zgodzić ^-^
      Ja także dziękuję wszystkim, którzy tworzą tego bloga, bez Was nic byśmy nie osiągnęły :3 ale największe podziękowania należą się Hayden ^-^ To Ty stworzyłaś tego bloga, ja tylko pomagam :3 A ten blog to skarbnica talentów, pomysłów, inspiracji i przede wszystkim ludzi o wielkich sercach, którzy nie mają łatwo w życiu, ale dają sobie radę <3 I to jest chyba najpiękniejsze w tym wszystkim :'3
      Dziękuję wszystkim za to, że jesteście <3
      I ogólnie wybaczcie, nie jestem dobra w podziękowaniach ;-; Kocham Was <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń