3.29.2017

Od Alice

Wysiadłam z czarnego auta.
-chociaż tym razem ojciec się popisał - mruknęłam pod nosem z irytacją oraz zniewagą i spojrzałam się na Akademii Of Blaze. Byłam pod lekkim wrażeniem ale pod takim żebym nie zdążyła wyciągnąć moje dwie walizki oraz wejść do budynku. Podeszłam do recepcji
-Alice Wolf pokój numer 31- powiedziała kobieta z recepcji ja jedynie zmierzyłam ją wzrokiem po czym ledwie widocznie kiwnięciem głowy. Po tym poszłam w kierunku pokoi wzrokiem wyszukiwałam numeru 31 i po chwili ujrzałam swoje dziwi od pokoju. Weszłam bez wahania po czym rozejrzałam się po pokoju. Pokój był ciekawy, podobały mi się dobrane kolory. Spojrzałam się na zegarek była po dziewiętnastej. Lekcji nie było wiec rozpakowałam się zajęło to parę minut po czym wyszłam z swojego pokoju oraz poszłam w głąb szkoły rozglądając się przy tym.
(ktokolwiek )

1 komentarz: