7.27.2017

Nowy chat

Witam wszystkich serdecznie, połowa wakacji już za nami, na blogu trochę cisza, ale się tym nie przejmujemy. 
Być może część z Was zna Discorda, serwer podobny do Skype, TeamSpeek czy różnych podobnych, na którym można zarówno pisać, jak i rozmawiać. Utworzyłam tam dla naszej społeczności serwer pod nazwą AcademyOfBlaze, do którego link macie nad shoutbox'em. 
W razie problemów czy pytań, proszę zwrócić się do mnie(Emi). 
Korzystając z okazji, chciałabym napomknąć o aktywności niektórych osób. Nie ukrywam, że za jakiś czas administracja roześle upomnienia do niepiszących osób, a kiedy te nie przyniosą skutków, członkowie nieaktywni zostaną wyrzuceni.

Pozdrawiamy, administracja bloga

6 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie napisała ale nikt mi nie odpisuje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa... Dobra, już ogarniam o co chodzi XD sorki, myślenie działa powoli na wakacjach... W takim razie trzeba napisać do tamtych. Albo potecal Deva :D

      Usuń
    2. Nie, wróć. Dew to moje bubu :c

      Usuń
  2. Ej, weź wywal moje postacie, oprócz Tzuyu XD Robie nową XD Znowu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyyy.... Jorge i... Jeszcze kogoś miałaś? Ale k, wywale

      Usuń