9.19.2017

Od Chole Cd Louisa

Po tej akcji z Louisem nie miałam ochoty wychodzić jednak musiałam, ponieważ miałam lekcję. Gdy poszłam na pierwszą lekcję nie mineło mnie  na śmiechu wszystkich na szczęście ludzie zapominają dość szybko.
Kiedy wszystkie lekcje dobiegły końca odtechnełam z ulgą,  zmierzałam do swojego pokoju gdy spotkałam Louisa:
- Trzeba było ze mną nie zadzierać. - powiedział
- Nie możemy jak normalni ludzie się dogadać. Z zresztą po co ja to mówię z tobą się nie da. - powiedziałam i poszłam dalej.
Po dotarciu do pokoju od razu rzuciłam się na łóżku:
- Dlaczego mam zawsze pod górkę? - spytałam samą siebie.
Po kilku minutach leżenia zabrałam się za pracę domową po czym skupiłam się na wkuwaniu na trzy karkówki i sparwdzian.
 Jednak marnie mi to szło ponieważ ciągle myślałam o tej akcji i przez to nie mogłam się skupić. Ciągle miałam w głowie to głupią akcję Louisa ale nie mogłam nic z tym zrobić gdyż obiecałam sobie że nigdy więcej nie będę reagować na zaczepki i jakiś dziwne podchody chłopaków po prostu chciałam zacząć żyć swoim życiem ale oni mi to uniemożliwili. Najlepiej byłoby gdyby nigdy nie poznała Liama a po tem Louisa tak byłoby najlepiej, ale co ja mogę czasu nie zmienię.
Zabrałam się z powrotem za zadania na szczęście udało mi się wszystko skończyć, spakowałam się na jutro po czym poszłam wziąść prysznic.
Gdy wyszłam z łazienki usłyszałam pukanie do drzwi, niechętnie podeszłam do drzwi aby je otworzyć. Moim oczą ukazał się Louis który w szedł do mojego pokoju wymijając mnie w drzwiach:
- Czego chcesz?- spytałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz