9.20.2017

Od Chole Cd Liama

Rozmowa z Kim nie przyniosła skutku chciała ją ostrzec i powiedzieć jej żeby uważała ale nie chciałam mnie słuchać. Gdy przyszedł Liam od razu zareagował na to że ją zaczepiam:
- Zajmij się wreszcie swoim życiem. - warknął
- O co Ci chodzi?! Mam prawo rozmawiać sobie z kim chcę. - powiedziałam
Do naszej kłótni wtraciła się Kim, ktora chciała złagodzić sytuację:
-Spokojnie. My tylko gadałyśmy nic wielkiego to nie powód aby robić jakieś spięcia między sobą. -powiedziała po czym dodała zwracając się do mnie: -Wiesz za specjalnie mnie to nie interesuje, więc miło było Cię poznać.
Po tych słowach odeszła zostawiając nas samych z czego Liam nie był zachwycony:
- Szkoda mojego czasu - odparł po czym zostawił mnie samą.
Poszłam przed siebie chciałam jakoś wszystko sobie poskładać w głowie, czyżby Kim była sprytniejsza od Liama? Nie wygląda na osobe która tak łatwo dałaby się zmanipulować. Nie wiem dalczego ale wydaję mi się, że Liam nie zdobędzie tak szybko jej zaufania. Zatrzymałam się pod ósemką to był pokój Kim postanowiłam zapukać i spróbować jeszcze raz pogadać z nią. Drzwi otworzyła mi ona, która była zaskoczona moją wizytą:
- Co wy macie do mnie? - spytała
- Nie rozumiem - odparłam zdziwiona
- Kilka minut temu był tu Liam a teraz ty. No ale trudno wejdź. - powiedziała otwierając szrzej drzwi.
Gdy weszłam do środka usiadłam na krześle i zaczęłam:
- Wiem, że nie chcesz aby gadała na temat Liama, ale...- nie skończyłam bo mi przerwała .
- Ale ja nie zamierzam na jego temat rozmawiać, ponieważ nic mnie to nie interesuje. On nie przepada za mną to okej i nie oznacza to że będę z obcą osobą gadać na temat człowieka którego mało co z nam.  Ba! Dopiero nie dawno go poznałam. A teraz wyjdź. - powiedziała
Widząc, że nie ma to sensu wyszłam, czułam że jednak nie jestem wstanie ją namówić do wysłuchania mnie.
(Liam?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz